N-VA Lievegem kiest voor Maikel Parmentier als lijsttrekker

Op 27 maart 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018
Maikel Parmentier

Het bestuur van N-VA Lievegem heeft Maikel Parmentier, een 23-jarige student uit Lovendegem, verkozen tot lijsttrekker voor de komende gemeenteraadsverkiezingen. Bij deze stellen we hem kort aan u voor.

Maikel behaalde afgelopen zomer een masterdiploma Communicatiewetenschappen aan de Universiteit Gent en studeert daar momenteel verder in de Oost-Europese Talen en Culturen. Hij is 23 jaar oud en heeft ambitieuze plannen met onze nieuwe fusiegemeente. "Eerst en vooral moeten we veel meer transparantie en efficiëntie nastreven", stelt hij. "Ook de fierheid op onze gemeente mag wat meer in de verf gezet worden." Maikel gelooft dat de Lievegemse kiezer eindelijk komaf wilt maken met wat hij 'een oubollige manier van aan politiek doen' noemt. "We gaan met een sterke lijst richting 14 oktober, verandering is hierbij het uitgangspunt. Ik voel dan ook heel veel steun vanuit onze afdeling." De jongeman is sinds 2011 lid van onze partij en stond in 2012 voor het eerst op de N-VA-lijst, toen in kader van de gemeenteraadsverkiezing te Evergem. In het weekend is hij werkzaam in de Waarschootse horeca, de deelgemeente waar hij tevens ook voetbal speelt. Verder zijn vooral cultuur, jeugdwerking en onderwijs zijn grootste speerpunten.

Het bestuur van N-VA Lievegem nam deze beslissing tijdens de laatste bestuursvergadering. Aan de rest van de lijst wordt momenteel nog gewerkt, deze zal over enkele maanden bekendgemaakt worden.