Onze verkozenen leggen de eed af

Op 4 januari 2019, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018

De vier verkozenen van N-VA Lievegem hebben afgelopen woensdag tijdens de installatievergadering van de Lievegemse gemeenteraad de eed afgelegd als gemeenteraadslid.

Maikel Parmentier, Didier Garré, Wouter De Muynck en Steven Van Gansbeke zullen vanaf het jaar 2019 voor N-VA deel uitmaken van de gemeenteraad. N-VA vormt hiermee de grootste oppositiefractie en zal er alles aan doen om de belangen van alle inwoners te behartigen. De verkozenen maakten van de gelegenheid gebruik om de kiezers nogmaals te bedanken voor het vertrouwen. De installatievergadering verliep lot, de eerste echte gemeenteraad vindt echter pas plaats op woensdag 30 januari 2019 in de OCMW-raadzaal te Lovendegem (Kasteeldreef 72). Maikel Parmentier wordt onze fractieleider.

Tijdens de OCMW-raadszitting, volgend op de allereerste gemeenteraad, legde ook Magda Van Acker de eed. Zij zal namelijk in het Bijzonder Comité voor Sociale Zaken zetelen.

Wij wensen onze vertegenwoordigers alvast veel succes toe!