Wij stellen aan u voor: onze lijstduwer en top 3

Op 26 april 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018
Bestuur N-VA Lievegem

Het partijbestuur van N-VA Lievegem heeft afgelopen week zijn lijstduwer en nummers 2 en 3 gekozen voor de komende gemeenteraadsverkiezingen in oktober.

De lijstduwer van N-VA Lievegem wordt Ronny Claeys, die momenteel in de Zomergemse gemeenteraad zetelt. Ronny is economist en geboren en getogen te Ronsele. Daarnaast houdt hij zich vooral bezig met de organisatie van kermissen en feesten in de gemeente. Magda Van Acker wordt de nummer 2 op de lijst. Ze komt uit Waarschoot, is thuisverpleegster en zetelt momenteel in de OCMW-raad. Zorg is dan ook een ontzettend belangrijk thema voor haar. Nummer 3 op de lijst wordt Didier Garré, huidig voorzitter van N-VA Lievegem. Didier is werkzaam in een chemisch bedrijf te Gent, daarnaast zetelt hij sinds december 2015 in de Lovendegemse gemeenteraad. Zijn persoonlijke politieke interesses gaan vooral uit naar mobiliteit en verkeersveiligheid, openbare werken en infrastructuur.

Eerder werd reeds bekendgemaakt dat Maikel Parmentier de lijst zal trekken. “Met de keuze voor deze mensen combineren we de nodige expertise en kennis met onze huidige verjongingskuur, wat enkel positieve gevolgen met zich meebrengt”, reageert hij. “Wij dragen respect voor ervaring, een kernwaarde binnen onze partij, nu eenmaal hoog in het vaandel.” In de loop van de komende weken wordt ook de rest van de lijst naar buiten gebracht.